UCAPAN GURU PENYELARAS

Assalamualaikum dan salam satu Malaysia. Alhamdulillah bersyukur kita kepada Ilahi kerana dengan limpah kurnianya, SK Tebedu telah berjaya mewujudkan halaman blog yang boleh dijadikan sebagai satu kejayaan dan peningkatan kita didalam dunia ICT. Selain daripada itu dengan adanya halaman blog ini mampu mempromosikan SK Tebedu di seluruh negara Malaysia.

Berkat kegigihan dan usaha semua pihak yang terlibat secara langsung dan tidak langsung saya ucapkan jutaan terima kasih terutama sekali kepada Guru Besar SK Tebedu Encik Osman Bin Bujang yang telah memberi kepercayaan kepada saya dan Pembantu saya Encik Azim Bin Riffin ( Juruteknik ) dalam Unit ICT Sekolah untuk menghasilkan halaman Blog SK Tebedu. Di dalam halaman blog SK Tebedu ini pelbagai ruangan yang disediakan teruatama sekali kepada Ruangan Perkongsian Ilmu untuk guru-guru. Para Pelajar juga melihat ilmu tambahan yang terdapat didalam ruangan perkongsian ilmu yang akan di ubah suai mengikut keadaan semasa. Ruangan laporan aktiviti sekolah samada berbentuk akademik atau kokurikulum juga disediakan untuk tatapan semua.

Dengan adanya Halaman blog ini di harap ianya akan di manfaatkan semaksimumnya demi meningkatkan kualiti pendidikan di SK Tebedu.

Sekian Terima Kasih.
AFFIZAN EADY BIN HANAFI
Penyelaras Bestari SK Tebedu





Comments

Popular posts from this blog

MAJLIS PERPISAHAN DAN MAJLIS SELAMAT DATANG GURU BARU

SK TEBEDU